Élelmiszer és Papír-írószer házhozszállítás 1993 óta.

Üres bevásárló kosár
Üres a kosár
Belépés | Regisztráció
Saját Lacsi fiókja

Vásárlás

A Lacsiboltja.hu-n történő vásárlás menete, feltételei.

  1. Belépés saját Lacsi fiókjába
    - Regisztráció
    - Bejelentkezés
    - Elfelejtett jelszó
    - Adatmódosítás
  2. Szállítási címek kezelése
    - Több cím felvitele
    - Meglevő címek módosítása
  3. Termékek áttekintése
    - Kategóriák
    - Kereső
       - Azonnali termékajánló
       - Keresés a termékek közt
       - Keresés a teljes oldalon
    - Termék lista
       - Kártyás lista
       - Soros lista
       - Listázási sorrend állítása
       - Hány termék egy oldalon
    - Termék adatlap
  4. Termék árak és kedvezmények típusai
    - Akciós termék
    - Újdonság
    - Outlet termék
    - Aukciós termék
    - Hamarosan kapható termék
    - Rendelhető termék
  5. Termékek kosárba helyezése
    - Kosár státusz jelző
    - Maximum darabos termékek
  6. Kosár áttekintése
    - Termék darabszám módosítás
    - Ajándék választás
    - Kupon beváltás
    - Göngyöleg visszaváltás
    - Minimum rendelési érték
    - Ingyenes kiszállítás
    - VIP kedvezmény értéke
    - Kosár mentése
  7. Átvételi és fizetési mód kiválasztása
    - Átvételi módok
       - Lacsifutár
       - Gyorsfutár
       - Személyes átvétel
       - MPL postacsomag
    - Szállítási cím választás
    - Fizetési módok
    - Átvétel időpontjának megadása
  8. Rendelés leadása
    - Tételek áttekintése
    - Átvételi és fizetési módok áttekintése
    - Rendeléshez kapcsolódó egyéb adatok áttekintése
    - Jóváhagyás
    - Visszaigazoló üzenet
    - Online kifizetés
  9. Megrendelés nyomonkövetése
    - Megrendelései elérése
    - Státuszok
    - Lezárt teljesített rendelés
  10. Üzenetek kezelése
    - Működési elv
    - Bejövő
    - Kimenő
    - Rendeléshez kötött üzenet
  11. Egyéb elérhető funkciók
    - Kedvenc termékek
    - Hírlevél feliratkozás
    - Nyereményjátékok
  12. Reklamáció, vásárlástól való elállási jog

Belépés saját Lacsi fiókjába

1. Regisztráció
A rendelés leadása regisztrációhoz kötött. A regisztrációt elvégezheti már a kosár megtöltése után is. Igyekeztünk egyszerű regisztrációs kérdőívet készíteni így Önnek csak ezt az egy oldalas kérdőívet kell kitöltenie és máris rendelkezik saját Lacsi fiókkal. A regisztráció folyamán megadott adatokat bizalmasan kezeljük azokat csak és kizárólag a rendelések teljesítéséhez használjuk fel.

2. Bejelentkezés
Amennyiben már rendelkezik Lacsi fiókkal, úgy a jobb fenti Belépés pontban vagy a legördülő részen tud bejelentkezni a regisztrált email címével és megadott jelszavával. Emlékezz rám funkció: amennyiben bepipálja a bejelentkezésnél úgy webáruházunk eltárolja azonosítóját így nem szükséges legközelebb a bejelentkezés.

3. Elfelejtett jelszó
Olykor nem jut eszünkbe minden lehet ez így a jelszavunkkal is. Amennyiben nem tud bejelentkezni fiókjába kérjük használja "Elfelejtett jelszó" aloldalunkat ahol adja meg regisztrált email címét majd rendszerünk küld egy értesítő emailt Önnek egy új kigenerált jelszóval. Ezt a jelszót javasoljuk bejelentkezés után változtassa meg arra mit könnyen megjegyez.

4. Adatmódosítás
A regisztráció folyamán megadott adatait könnyen módosíthatja a fiókján belüli "Adatmódosítás" oldalon illetve. Figyelem! Regisztrált email címe a fő azonosítási pontunk így annak módosítása nem lehetséges, amennyiben mindenképpen elkerülhetetlen a módosítása úgy használja belső üzenőfalát és kérvényezze tőlünk az új email cím beállítását.

Szállítási címek kezelése

1. Több cím felvitele
A regisztráció folyamán megadott szállítási adatok mellé felvehet korlátlan számú egyéb szállítási címet. A címek kezelését a fiókján belül a "Szállítási címek" pont alatt éri el. Új cím megadásánál megadhatja a szállítási címet, számlázási címet és a címhez tartozó kontakt személyt is. Rendelhet otthonra, munkahelyére, barátjának, barátnőjének.

2. Meglévő címek módosítása
A felvitt címeket tudja módosítani és törölni is. Törlésnél feltétel, hogy legalább egy címnek maradnia kell a rendszerben.

Termékek áttekintése

1. Kategóriák
Termékeinket kategorizálva tudja elérni a bal oldalon található oszlopból elindulva. A böngészését elősegítendő a kategória nézetnél amennyiben a kategória rendelkezik alkategóriákkal úgy azokat rögtön kiíratjuk a bennük található termékszámokkal, így egyből tud a kívánt kategóriára ugrani nem szükséges lépésenként végigmenni a kategóriákon.
Mobilon való böngészés esetén használja az oldalsó becsúszó menüt és válassza ki a főkategóriát Élelmiszer vagy Papír-írószer és kezdheti a böngészést.

2. Kereső

  • 2.1 Azonnali termékajánló
    Ahogy elkezdi begépelni a keresett termék nevét rendszerünk felajánl annak megfelelő termékeket kis fotóval névvel megjelenítve. Ezekre termékekre klikkelve rögtön a választott termék adatlapjára jut.
  • 2.2 Keresés a termékek közt
    Ez az alapértelmezett módja  a keresésnek. Csak az áruházban elérhető termékek adatlapjában keresi a találatokat majd jeleníti meg azokat.
  • 2.3 Keresés a teljes oldalon
    A kereső mező melletti legördülőben választható "teljes oldalon" való kereséssel tudja kiválasztani, hogy Önt nem csupán a termékek de az egész oldal tartalma érdekli az adott kulcsszóval kapcsolatban. Ebben az esetben a termékeken túl a kereső megjeleníti Önnek a talált Kategóriákat, Gyártókat, Híreket, Nyereményjátékokat és Szöveges aloldalakat.

3. Termék lista

  • Kártyás lista
    Alapértelmezettként ezt a megjelenítést használja webáruházunk mely azt jelenti, hogy a termék listázásakor a termékek kártya adatlappal jelennek meg. Az böngésző szélességének megfelelő mennyiségű kártya fér el egy lapon. Mobilos nézetben egy sorban egy kártya.
  • Soros lista
    Választható soronkénti elrendezése is a termékeknek. Ezt a terméklistázási oldal jobb felső sarkában található kis menüben találja meg. A soros nézetre kapcsolva egy sorban egy termék adatlapja jelenik meg. Mobilos nézetben nincsen különbség a két listázási nézet közt.
  • Listázási sorrend állítása
    Alapértelmezetten a legolcsóbb termékek kerülnek előre a terméklistázásoknál azonban Önnek lehetősége van módosítani ezt. A lehetséges sorrendek: Név szerint, Legolcsóbb elől, Legdrágább elől, Legolcsóbb egységár, Legdrágább egységár, Akciós termékek előre.
    A kiválasztott listázási módot megjegyzi a weboldal így nem szükséges minden aloldalon újra beállítania azt.
  • Hány termék egy oldalon
    Alapértelmezett 40 termék adatait jelenítjük meg a listázási nézetben melyek közt lapozóval tud navigálni. Lehetőséget biztosítunk más kisebb-nagyobb darabszám beállítására Önnek melyet a listázott termékek után a lap alján jobb oldalon tud beállítani. Max. 200 termék / oldal.

4. Termék adatlap
Egy termék részletes információit tartalmazó aloldal. Itt megtalál minden a termékhez kapcsolódó információt. Az árakon és kedvezményes árakon túlmenően itt elérhető a termék nagy fotója vagy több fotó is amennyiben rendelkezik vele a termék. A gyártó logója és információi weboldalára mutató hivatkozás. A termékekhez kapcsolt ikonok melyek. Továbbá ha a termék szerepel(t) a hírekben akkor arra való hivatkozás és amennyiben jelenleg Nyereményjátékban vesz részt a termék arra is kap hivatkozást. További hasznos funkció, hogy amennyiben kuponnal is megvásárolható a termék úgy arra is felhívjuk itt a figyelmét. Az egyes termékek adatlapjait könnyedén megoszthatja az ismert közösségi portálon ismerőseivel.

Termék árak és kedvezmények típusai

1. Akciós termék
A klasszikus termék akciókat piros kiemeléssel jelenítjük meg, melyen látható az akció mértéke %-ban is és összegben is illetve az akció időtartama.
Az összes akciós terméket eléri az "Akciók" aloldalon.

2. Újdonság
Azon termékeket találja itt meg amik az elmúlt hetekben kerültek be áruházunkba. 
Az összes újdonságot eléri az "Újdonságok" aloldalon.

3. Outlet termék
Utolsó darab termékek kedvezményes áron. Mivel utolsó darabokról van szó ezért a megvásárolható darabszám limitált ezt a termékek adatlapján találják. Az outlet termékek színbeli jelölése lila.
Az összes outlet terméket eléri az "Outlet" aloldalon.

4. Aukciós termék
Megszabott határidőig kiemelt akciós termék maximált vásárolható darabszámmal. Magenta színű kiemeléssel jelöljük ezen termékeket és visszaszámlálóval jelöljük az aukcióból hátralevő időt. Megtalálja továbbá persze a maximum megvehető számú termék információt is.
Az összes aukciós terméket eléri az "Aukciok" aloldalon.

5. Hamarosan kapható termék
A nemsokára az áruházba kerül termék adatlapjai is elérhetőek. Ezen termékek jellemzően a gyártók által beharangozott reklám termékek. Míg hamarosan kapható státuszban van nem tudunk árat megjeleníteni hozzájuk.
Az összes hamarosan kapható terméket eléri a "Hamarosan" aloldalon.

6. Rendelhető termék
Néhány termékünk nem elérhető azonnal raktárról azonban beszerezhető. Ezen termékek adatlapján a "Rendelhető, kérjen ajánlatot" feliratot találja amire klikkelve egy kérdőív elküldésével vesszük érdeklődését és megküldjük a beszerzésre vonatkozó árat és időt.

Termékek kosárba helyezése

1. Kosár státusz jelző
A felső menüsorban találja kosarának státusz jelzőjét. Ebben a kosárba behelyezett termékfajták darabszámát látja. Ide klikkelve tudja áttekinteni részletesen kosarát.

2. Maximum darabos termékek
Néhány termék esetében maximálva van a megvehető darabszám (Outlet és Aukciós termékek). Abban az esetben ha nagyobb számot ad meg a kosárba helyezésnél mit a maximum érték a kosár automatikusan redukálja azt a maximum értékre.

Kosár áttekintése

1. Termék darabszám módosítás
Lehetősége van a kosár áttekintése oldalon a kosárba helyezett termékek darabszámait módosítani vagy törölni azokat. A kosárban levő termékek mellett megtalálja azok főbb jellemzőit, hogy kedvezményes áron történik-e a vásárlás illetve valamilyen kartonos vagy mennyiségi kedvezmény van-e rá.

+ göngyöleget magukban foglaló termékek. Ezen termékeknél fel van tüntetve az egy termékhez tartozó göngyöleg ára mellyel terhelve jelenik meg a kosárban.
Figyeljen arra, hogy a göngyölegek díja NEM árképző a kedvezmények érvényesítésénél.

2. Ajándék választás
Értékeljük, hogy áruházunkat használja ezért különböző ajándékokat választhat rendelése mellé. A választható ajándékok listáját egy legördülő menüből tudja kiválasztani. Egy rendeléshez egy ajándék választható. Olvassa el milyen feltételeknek kell megfelelnie egy-egy ajándék beváltásához.

3. Kupon beváltás
Egy rendeléshez több kupont is beválthat. Nézze át a "Kuponfüzet" aloldalt a lehetőségek miatt. A kupon beváltáshoz adja meg az Ön által kiválasztott kupon kódját a"Kupon beváltás" mezőbe majd nyomja meg a Beváltás gombot. A rendszer ellenőrzi azt ha helyes és beváltható a kuponkód akkor megjelenik a listában. Egyéb esetben üzenetet kap, hogy miért nem sikerült a beváltás. Privát egyedi a kuponfüzetben nem szereplő kuponját is itt tudja beváltani.

4. Göngyöleg visszaváltás
Amennyiben göngyöleget kíván visszaváltani úgy itt adja meg azok típusát és darabszámát. A göngyölegekért kapott ár automatikusan levonódik a végösszegből. Figyeljen arra, hogy futárszolgálatunkkal történő szállítás esetén a minimum rendelési érték 5 000 Ft kell, hogy legyen a göngyölegek hozzáadása után.

5. Minimum rendelési érték
Futár szolgálatunkkal történő szállítás esetén a minimum rendelhető mennyiség 5 000 Ft külön az Élelmiszer és külön a Papír-írószer kategóriára is. Vagyis hiába éri el az élelmiszerek értéke a limitet ha mellé választ papírárut kisebb mint 5 000 Ft értékben úgy nem tudjuk futár szolgálattal biztosítani a kiszállítást.
Személyes átvétel esetén nincsen rendelési limit akár egy termékért is beszaladhat.
MPL futár esetén szinten nincsen rendelési limit akár egy terméket is szállítunk.

6. Ingyenes kiszállítás
Lacsi Futár szolgálattal történő szállításunk 30 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes. Erre a kosárban is felhívjuk a figyelmét amennyiben eléri a limitet. MPL (Magyar Posta) futár választása esetén minden esetben a rendelésen kívűl + postaköltséget számolunk a mindenkori legolcsóbb postai díjszabás szerint.

7. VIP kedvezmény értéke
Amennyiben Ön már rendelkezik VIP kedvezménnyel úgy a kosár végösszege mellett megtalálja, hogy jelen esetben mennyi megtakarítást jelent Önnek a kedvezménye.

8. Kosár mentése
A kosár áttekintése lap alján található "Kosár mentése" linkre kattintva biztosítjuk Önnek kosarának egyedi URL-jét. Melyet elmenthet magának átadhatja azt ismerősének barátjának így együtt is feltölthetik a kosarat.
 

Átvételi és fizetési mód kiválasztása

1. Átvételi módok

  • Lacsifutár
    Normál - Normál futár szolgáltatásunk Budapesten és Pest megyében a 2. pontban elérhető címekre vehető igénybe. Saját autóval futárunk kézbesíti a rendelését.
    Gyorsfutár - 24 órán belül kézhez kapja rendelését saját futárunk által hétfőtől csütörtökig délelőtt 10:00-ig leadott rendeléseknél.
  • Személyes átvétel
    Üzletünkben személyesen veheti át a rendelt termékeket. Cím: Budapest 1078 Murányi u. 16.
  • MPL futárszolgálat
    Házhoz szállítva - Postacsomag küldeményként kerül kiszállításra.
    Mol / Coop / Postapont - Átveheti rendelését Mol benzinkutakon vagy Coop üzleteiben illetve bármely Postaponton.
    Posta csomagautomata - Az ország terültén megtalálható bármely Posta csomagautomatába kérheti rendelését.

    A postaköltség egy becsült érték. A beérkezett rendelésének szállítási díját utólag hagyjuk jóvá amennyiben szükséges úgy módosítjuk azt. Mitől függ az ár? Az ár a rendelt termékek súlyától, méretétől és sérülékenységétől függ a felülvizsgálás folyamán megnézzük, hogy tartalmaz-e a rendelése törékeny vagy túlméretes termékeket illetve, hogy az összes rendelt termék megfelelő súlyértéken legyen elszámolva. Önnek csupán annyi a teendője, hogy adja le rendelését várja meg visszaigazolásunkat (természetesen e-mailben is elküldjük) majd hagyja jóvá a rendelést. Az online kifizetést csak a felülvizsgálatunk után kezdheti meg.
  • DPD futárszolgálat
    A DPD fogja házhoz szállítani a rendelését.
  • Lacsi XXL futár
    Túlsúlyos és nagy értékű rendelését melyet a futárszolgálatok nem vállalnak kérheti saját futárunkkal vidéki címére.
     

Az egyes átvételi módokról részletes leírást talál az átvételi oldalon megjelenő információs ablakban és a Szállítási feltételek aloldalon.

2. Szállítási cím választás
A választható címek Település, Utca házszám formában jelennek meg. Amennyiben céges címről van szó úgy az elsődleges adat a cég neve. A címek mellett jobb oldalon találja a kiszállítás díját az adott címre. Személyes átvétel esetén Üzletünk címe (térképpel) jelenik meg nem tud címet kiválasztani. MPL futár házhozszállításnál a megjelenített szállítási díj egy becsült érték.
Futár szolgáltatás esetén csak a Budapest és Pest megyei címek választhatóak a vidéki címek elhalványodva jelennek meg. A futár szolgálat díja a "Szállítási feltételek"-ben megjelölt módon változnak. Vagyis 20, 30 és 30 ezer Ft feletti díj jelenik meg a rendelés értékétől függően.

Városok ahova szállítunk: 

Biatorbágy, Budakalász, Budakeszi, Budaörs, Budajenő, Csömör, Diósd, Dunaharaszti, Dunakeszi, Ecser, Érd, Fót, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyömrő, Halásztelek, Kerepes, Kistarcsa, Leányfalu, Maglód, Mogyoród, Nagykovácsi, Nagytarcsa, Páty, Pécel, Pilisborosjenő, Pilisszántó, Pilisszentkereszt, Pilisvörösvár, Pomáz, Remeteszőlős, Solymár, Százhalombatta, Szentendre, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Tahitótfalu, Taksony, Telki, Tököl, Törökbálint, Üllő, Üröm, Vecsés 

3. Fizetési módok
Az egyes átvételi módoknak megfelelően változnak a hozzájuk elérhető fizetési módok. Ezek lehetnek:

  • Készpénz
  • Mobil kártyalehúzó
  • PayPal
  • Online Bankkártyás fizetés (Borgun)
  • MasterPass digitális tárca
  • Átutalás
  • Utánvét

Az egyes fizetési módokról részletes leírást talál a kosár átvételi adatok oldalon a kiválasztást követően megjelenő információs ablakban.

4. Átvétel időpontjának megadása
MPL postacsomag átvételnél a várható kézbesítési idő a 3-4 munkanap. DPD futárnál a várható kézbesítési idő 2-3 munkanap. Minden más esetben Ön tudja megadni a rendelés átvételének idejét. Ehhez egy naptár megjelenítést biztosít oldalunk a megfelelő dátum és időintervallum kiválasztásához. Kérjük vegye figyelembe kapcsolódó "Szállítási feltételek" pontunkban leírt legkorábbi rendelés átvételének idejét illetve, hogy telítettség függvényében az egyes időszakok nem választhatók.

Rendelés leadása

1. Tételek áttekintése
Kérjük tekintse át még egyszer a megrendelni kívánt termékek listáját.

2. Átvételi és fizetési adatok áttekintése
Kérjük tekintse át a választott átvételi és fizetési adatokat.

3. Rendeléshez kapcsolódó egyéb adatok áttekintése
Beváltott kuponok és választott ajándéka a rendeléshez.

4. Jóváhagyás
Amennyiben mindent rendben talál az összesítő alján található "Rendelés leadása" gombbal tudja megerősíteni rendelését. Klikkelés után a gomb egy feldolgozási indikátort jelenít meg Önnek, kérjük várja meg a feldolgozást melynek eredményeképpen egy új oldalra jut ahol nyugtázzuk rendelésének fogadását.

5. Online kifizetés
Amennyiben fizetési módként valamelyik online fizetési módot választott és nem szükséges a rendeléshez MPL vagy DPD díjszámítás úgy rendszerünk rögtön felkínálja a kifizetési oldalra való átjutást a sikeres rendelés aloldalon.
Ha valamilyen oknál fogva nem tudja azonnal teljesíteni a kifizetést úgy a saját fiókján belül eléri a rendeléseit és újra kezdheti a kifizetést.

Megrendelés nyomonkövetése

1. Megrendelései elérése
Megrendeléseit saját Lacsi fiókjából éri el. A legutóbbi két rendelését közvetlen fiókja nyitólapjáról eléri, a régebbi rendeléseit pedig a "Megrendelések" aloldalon találja.

2. Státuszok
Rendelésének aktuális státuszát megtalálja minden rendelése mellett. Ilyen státuszok lehetnek:

  • Rendelését fogadtuk
  • Előkészítés alatt
  • Online fizetésre vár
  • Átutalásra vár
  • Szállítási díj felülvizsgálat
  • Kiszállítás alatt
  • Lezárt - teljesített rendelés

3. Lezárt teljesített rendelés
Amennyiben az árut átvette "Lezárt"-ként jelöljük meg megrendelését. Így könnyen megkülönböztethető az aktuális folyamatban levő rendelés a már teljesítettől.

Üzenetek kezelése

1. Működési elv
Áruházunk kialakításánál nagy hangsúlyt fektettünk a vásárlókkal való kapcsolattartásra ezért hoztuk létre belső üzenetközpontunkat. Melyet saját Lacsi fiókjához Ön is megkapott. Az Üzenetközpont lényege, hogy általa közvetítjük a vásárlók felé üzeneteinket melyeket a rendszer eltárol neki így visszamenőleg is elérhető a kommunikáció, továbbá Önnek mint vásárló is lehetősége van üzenni ügyfélszolgálatunknak. Vagyis saját fiókján belül az "Üzenetek" aloldalon találja a Lacsiboltja.hu-val folytatott kommunikációját. Értesítéseket megrendelésekről, elfelejtett jelszó újragenerálásáról és egyebek. Használja bizalommal ezt a funkciót hiszen direkt Önnek készült. Megjegyzés: az üzenetközpontba került üzenetek minden esetben email formában is megérkezik a címzetthez. 

2. Bejövő
Bejövő üzenetei vagyis amit áruházunk küld Önnek. Ezek értesítések a leadott rendelésről, adatmódosításról egyebekről. Kétféle üzenetet küldhet a rendszer Ön felé Nyitottat vagy Zártat. A Nyitott üzenetre tud válaszolni az esetek többségében ilyen üzeneteket fog kapni. Zárt üzenet esetében nincs válaszolási lehetősége ezek a sima információs üzenetek.

3. Kimenő
Azon üzenetek amit Ön küld nekünk. Nem talál valamit, elakadt, segítségre van szüksége? Küldjön nekünk új üzenetet kérdésével és ügyfélszolgálatunk értesítést kap az új üzenet beérkezéséről így hamarabb tudunk reagálni.

4. Rendeléshez kötött üzenet
A megrendelései után kapott üzenetek direkt a megrendeléshez kapcsolódnak így az megrendelést érintő kérdéseket ezen keresztül tudjuk rendezni. Ilyen lehet az MPL futár díj kiszámításakor küldött üzenet, hogy most már fizethető a rendelés vagy egyéb a megrendelést érintő termékcsere-pótlás bejelentése, egyeztetése. A rendelés üzenetek minden esetben Nyitottak vagyis hozzászólhat.

Egyéb elérhető funkciók

1. Kedvenc termékek
Az áruházban elérhető valamennyi terméket megjelölheti kedvencként. Ehhez használja a termékek adatlapjánál található kis szív ikont. Rendszerint jobb alul helyezkedik el. Amennyiben kiválaszt egy terméket a szív ikon teli sárgára vált jelezve, hogy ez a termék kedvence.
Belépve saját fiókjába válassza a "Kedvencek" aloldalt ahol az összes választott kedvenc terméke kategóriákba rendezve elérhető Önnek így akár egy oldalról is megtöltheti kosarát a kedvelt termékekkel.

2. Hírlevél feliratkozás
Lehetősége van feliratkozni hírlevelünkre. Ebben az esetben rendszerint havonta egy kiemelt termékeket tartalmazó hírlevet küldünk Önnek a megadott email címére.
A regisztráció folyamán nyilatkozhat, hogy kíván-e hírlevelet kapni. Ezen nyilatkozatát később módosíthatja saját fiókjában az "Adatmódosítás" aloldalon.
Amennyiben nem regisztrált felhasználónk de érdekli a hírlevél úgy használja az oldal alján található hírlevél feliratkozási részt.

3. Nyereményjátékok
Igyekszünk minden a gyártók által meghirdetett nyereményjátékot meghirdetni oldalunkon. Egy-egy nyereményjáték leírása alatt meg is találja azon termékeket melyek részt vesznek a játékban. Közvetlen innen is a kosárba helyezheti azokat. Az jelenleg futó nyereményjátékokat a "Nyereményjátékok" aloldalon éri el.

Reklamáció

Vásárlástól való elállás joga az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a megvásárolt áru visszaküldésére. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni. Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. Hova fordulhat a vásárló a panaszával? Tekintse át az "Impresszum" aloldalt.

Ne maradjon le egy akcióról sem iratkozzon fel hírlevelünkre!