Élelmiszer és Papír-írószer házhozszállítás 1993 óta.

Üres bevásárló kosár
Üres a kosár
Belépés | Regisztráció
Saját Lacsi fiókja

GYIK

Problémám van a bejelentkezéssel, mit tegyek?

Amennyiben elfelejtett jelszavát úgy kérjen új jelszót.

Ha már rendelkezik regisztrációval, de elfelejtette milyen e-mail címmel regisztrált úgy keresse ügyfélszolgálatunkat, és adja meg a kért adatokat. Név - Cégnév - Szállítási cím és ők megadják a regisztrált e-mail címet. Melyre aztán az előzőekben leírt új jelszó generálás után beléphet az oldalra.

Néhány termék nem enged csak maximum darabot a kosárba helyezni. Miért?

Az ún. Maximum darabos termékek két esetben fordulnak elő.
Utolsó darabos termékeknél - ez esetben kiemelve látszik a még elérhető termékek száma.
illetve
Aukciós termékeknél - itt szintén a leírásban szerepel, hogy a kedvezményes időszak alatt egy vásárlás folyamán abból a termékből maximum hány darab vásárolható.
Ha ezekből a termékekből többet helyez a kosarába úgy a darabszám automatikusan redukálódik a maximum értékre.

Elfelejtettem a jelszavam! Hogyan jutok be a fiókomban?

Amennyiben elveszett a bejelentkezéshez szükséges jelszava úgy használja oldalunk "Elfelejtett jelszó" aloldalát. Adja meg regisztrált email címét és egy üzenetben megküldjük új kigenerált jelszavát melyet belépve a saját fiókjában meg tud változtatni.

Hogyan lehet saját Lacsi fiókom. Hol tudok regisztrálni?

A regisztrációt ezen az oldalon tudja megkezdeni.
Igyekeztünk minél egyszerűbb és gyorsan kitölthető regisztrációs kérdőívet összeállítani. Az egy oldalas regisztráció kitöltése és elküldése után máris használatba veheti saját Lacsi fiókját. A fiókon belül elérheti megrendeléseit, kedvenc termékeit, szállítási címeit, üzeneteit és még néhány funkciót.

Hogyan vásárolhatok a webáruházban?

A webáruházban történő vásárláshoz regisztrálnia kell, majd a bejelentkezve tudja leadni összekészített rendelését. Olvassa el részletes "Vásárlás" menüpontunkat ahol választ talál felmerülő kérdéseire.

Későbbi átvétellel kérném a szállítást

A rendelés leadása folyamán rendszerünk lehetőséget biztosít Önnek a pontos szállítási nap és időintervallum megadására. A szállítási nap több hétre előre foglalható.

Mi a teendő ha esetleg hibás terméket kapok?

Vállalkozásunk kifejezetten nagy figyelmet fordít az értékesített áruk minőségére, szavatosságára. Tartjuk magunkat ahhoz, hogy csak azt adjuk el amit mi is megvennénk. Azonban ha mégis hibás terméket találna kérjük haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ezt megteheti telefonon vagy üzenetben egyaránt.

Hogyan tudom a kuponfüzetben levő kuponokat beváltani?

Minden kupon leírásánál gondosan olvassa el a beváltás feltételeit. Miből mennyit szükséges a kosárba helyezni, hogy a kupon beváltható legyen. Azon termékek melyekre vonatkozik a kupon megjelennek a leírás alatt onnan klikkelve közvetlen elérhetőek továbbá böngészve az oldalt is felhívjuk figyelmét az egyes termékeknél, hogy azok kuponnal is megvásárolhatók. 
A kosár áttekintése oldalon keresse a kupon beváltás részt ahol a kuponnál megadott kódot írja be majd hagyja jóvá. Amennyiben megfelel a kosara a feltételeknek úgy rögtön látni fogja kuponját a kosárban, ellenkező esetben pedig egy üzenetet, hogy miért nem váltható be.

Hogyan változtathatom meg a jelszavam?

Lépjen be a régi jelszóval az oldalon a bal felső részben található Belépés részen, ott klikkeljen az Adatmódosítás linkre adja meg új jelszavát és a Módosítás gombbal mentse el az új hozzáadott jelszót!

Megváltozott a szállítási és/vagy számlázási címem mit tegyek?

Saját fiókján belül keresse meg a "Szállítási címek" aloldalt ahol tudja módosítani már meglévő adatait illetve hozzáadhat több címet is fiókjához.

Van minimum rendelési összeg?

Minimum rendelési összeg csak futár szolgáltatásunknál van, ebben az esetben ez 5000 Ft.
MPL futár és üzletünkben személyesen átvett termékekből akár egy darab is rendelhető.

Hogyan fizethetek az áruházban?

Vásárlóink igényeihez igazodva igyekszünk minél több fizetési módot biztosítani az áruházban. Jelenleg az alábbi lehetőségek közül választhat: készpénz átvételkor, bankkártya lehúzó(POS terminál) átvételkor, Online Bankkártyás fizetés a Borgun rendszerén keresztül, Online fizetés PayPal-on keresztül, MasterPass digitális tárcával mobil alkalmazáson keresztül és átutalással.

Milyen típusú étkezési- és ajándékutalványt érvényesíthetek?

Jelenleg elfogadjunk Erzsébet és Edenred utalványt. Részletekért kérem olvassa el az "Utalvány felhasználás" oldalt.

Az online fizetés mennyire biztonságos?

Az online fizetés teljesen biztonságos a kifizetést mindig a választott szerződött partner többszörösen védet oldalán tudja intézni csakis ott kérik be kártyaadatait. A mi áruházunk felé a bank jelez vissza sikeres fizetés esetén. 
Folyamatábra: Lacsiboltja => Kifizetési oldal => Lacsiboltja.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja a választott szállítási módoktól és a rendelés értékétől függően változhat. Részletes információkat talál a "Szállítási feltételek" oldalon.

Egy termékkel kapcsolatosan bővebb információt szeretnék kérni. Kihez fordulhatok?

Amennyiben regisztrált felhasználónk úgy használja fiókján belül az "Üzenetek" pontot és írjon nekünk egy üzenetet kérdésével. Ügyfélszolgálatunk megkeresi rá Önnek a választ. Ha még nem regisztrált használja a lap alján található "Üzenjen nekünk" mezőt kérdése elküldésére.

Hogyan válthatom be az üres üvegeket és a göngyöleget?

Amennyiben rendelkezik göngyöleggel azt könnyedén visszaválthatja rendelése leadásakor. A kosár áttekintése oldalon megtalálja a Göngyöleg visszaváltás pontot ahol válassza ki a pontos göngyöleg típusát adja meg a darabszámot és hagyja jóvá. A göngyöleg értékével máris csökkent kosarának végső ára.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak az általunk forgalmazott termékek göngyölegeit váltjuk vissza.

Hogyan tudom törölni vagy módosítani a leadott megrendelésem?

Leadott rendelésnél nincs lehetőség Ön általi módosításra. Amennyiben sztornózná vagy cserélne egy-egy árut esetleg hozzáadna még úgy a megrendelésről kapott üzenetre tud reagálni az Üzenetek oldal alatt. Írja meg pontos igényét és küldje el az üzentet ezt követően ügyfélszolgálatunk teljesíti kérését majd visszajelez az eredménnyel.

Hogyan tudok egész kartonnal rendelni a termékből?

Azoknál a termékeknél ahol elérhető kartonos kiszerelés mindig felüntetjük azt Xdb / karton formában. Ezeknél a termék adatlapoknál a kosárba helyezésnél talál egy legördülő választási lehetőséget miszerint a kiválasztott mennyiséget (1) db vagy karton mennyiségben kívánja behelyezni a kosárba. A kosár végső elszámolása attól függetlenül, hogy kartonnal helyezte be a terméket darabszám alapján számolódik azonban a kosár áttekintése pontban látja a teljes karton meglétét.
Kartonban olcsóbb?
Igyekszünk a gyártói kartonos kedvezményeket továbbadni vásárlóink felé ezért ahol ilyen elérhető ott a termék adatlapján kiemelt piros színnel felhívjuka figyelmét arra, hogy az adott termék kartonnal véve olcsóbb illetve, hogy mennyi kartonosan véve a termék darabára, így könnyen összevetheti a rendes árrával. Fontos, hogy a kartonos kedvezményes termékeket csak teljes egész karton vásárlásánal tudjuk biztosítani! Tehát vehet 1 karton vagy 2 kartont belőle akkor az olcsó kartonos árral számol a rendszer azonban ha nem éri el a kartont vagy nem pontosan a karton(ok)nak megfelelő darabszám van a kosárban úgy a termék normál árával számolunk. Nem tudunk biztosítani egy teljes karton és mellé 2 külön terméket is. Kérjük ezt vegye figyelembe a kartonos kedvezményes termékeknél.

Mi az a rendelési érték?

A rendelési érték a kosárban levő termékek díja mínusz a termékekhez csatolt göngyölegek (pl. sörös, boros üveg) és a beváltott kuponok értéke.

Mire van használva?
A rendelési érték a kedvezmények elszámolásánál továbbá a szállítási díjak meghatározásnál van használva.

Nem találtam választ a kérdésemre, hogyan tehetem fel?

Sajnáljuk ha nem találta meg a választ azonban ne csüggedjen, kérjük írja meg kérdését az "Üzenjen nekünk" oldalon és amint tudunk válaszolunk rá.

Ne maradjon le egy akcióról sem iratkozzon fel hírlevelünkre!